See You There förlänger med Citycon

Samarbetet mellan See You There och Citycon har förlängts. Vi är stolta och glada över det fortsatta förtroende vi fått. Trots att Citycon idag bedriver Speciality Leasing på egen hand ser de nytta i att samarbeta med See You There genom Live Marketing för att nå maximalt resultat.

"Vi ser ett stort värde i att fortsätta vårt samarbete med See You There, framförallt på grund av deras redan etablerade kontaktnät i branschen. Citycon har tagit det strategiska beslutet att själva sköta Speciality Leasing, men vi ser See You There som ett mycket bra komplement till vår befintliga affär." säger George Stassais, Speciality Leasing Manager på Citycon.

Citycon är en fastighetsägare som äger 37 köpcentrum och 45 andra detaljhandelsfastigheter. Företaget är ledande i Finland och har en stark position i Sverige och Baltikum. Citycon är noterat på Helsingfors Fondbörs sedan 1988.

See You There är ledande vad gäller förmedling av Live Marketing-ytor i Sverige, med en ständigt växande portfölj som i dagsläget innehåller ca 70 köpcentrum. See You There ägs av Findeln Holding AB.

• live marketing
  • eventmarknad
  • eventyta
  • kommunikationsyta
  • mediekanal
  • mötesplats
  • affärscentrum
  • köpcentrum
  • see you there
  • specialty leasing
  • utställningsyta
  • citycon

• Stockholm

See You Theres affärsidé handlar om möten, att förmedla kontakten mellan de som har reklam- och eventytor och de som behöver dem.

Vare sig det handlar om varumärkesbyggande åtgärder eller att generera ökad försäljning är det
lätt att möta de positiva effekterna av ett lyckat event.

Genom att aktivera människans sinnen – syn, hörsel, lukt, smak och känsel – skapas en typ av
marknadsföring som inte kan uppnås genom någon annan mediekanal.

Jimmy Gunnarsson

Presskontakt CEO 070-996 77 70