OLKA Sportresor väljer SEO DESIGN för digital marknadsföring

OLKA Sportresor är en av de största sportresearrangörerna i Sverige. För att ytterligare stärka sin position och öka den lönsamma trafiken online, startar nu ett samarbete med SEO DESIGN kring sökmotoroptimering.

OLKA arrangerar olika träningsläger och cuper för idrottsföreningar, samt resor inom olika sporter på hög nivå. Några exempel är fotbollsresor till Europas toppligor, NHL och Formel-1. Dessutom anordnar företaget konferensresor samt andra EM- och VM-evenemang.

I dagens läge när närvaron online är alltmer avgörande har OLKA nu valt SEO DESIGN som partner för sin digitala synlighet. Samarbetet gäller optimering av digitala annonslösningar samt strategier för ökad organisk trafik.

Nyheten på SEO DESIGN:s webbplats