Ny ägarstruktur inom ServiceCompagniet

Nyhet   •   Okt 01, 2019 10:16 CEST

Från den 1:a november 2019 sker en förändring i ServiceCompagniets ägarstruktur; bolaget kommer återigen att ägas helt av grundarna Inspira AB, Sesab Service AB och Skaraborgs Städ AB. Norrlands Miljövård AB som varit delägare sedan 2007 har förvärvats av Coor Service Management och frånträder därmed sitt delägarskap, förutsatt att Konkurrensverket godkänner förvärvet.

Den nya ägarstrukturen medför inga förändringar för våra kunder. Norrlands Miljövård kvarstår som underentreprenör till ServiceCompagniet, vi är fortfarande rikstäckande och fortsätter att leverera våra tjänster med samma höga kvalitets- och servicenivå som tidigare.

Årets Städföretag 2019

Även i år är ett av våra delägarföretag finalist i branschtävlingen Årets Städföretag. Stort grattis säger vi till Sesab och håller tummarna att det går hela vägen i finalen den 10 oktober!

Vi ser fram emot en fortsatt spännande höst. Tveka inte att ta kontakt med oss om du har några frågor eller vill veta mer om ServiceCompagniet.

Kommentarer (0)

Kommentera