Friskis&Svettis inte bara starka på gympagolvet - även bäst på service 2016!

Pressmeddelande   •  Apr 20, 2016 19:00 CEST

När ServiceScore® för femte året i rad mäter hur svenska konsumenter upplever kundbemötande och service så finns det ett resultat för en ny kategori, träning. De som enligt de svenska konsumenterna ger bäst service är Friskis&Svettis.

De nominerade i kategorin Träning 2016 var;

Fitness24Seven

Friskis&Svettis

Nordic Wellness

Friskis&Svettis

Mätningen genomförs med hjälp av ett riksrepresentativt urval via Cint (webbpaneler med över 400 000 panelister). ServiceScore® utnämningarna bygger på över 3000 svenska konsumenters svar på hur olika företag ger dem service eller bemöter dem som kunder och vilka företag som de anser har gett dem service över eller klart över deras förväntningar!