Skip to main content

Pressmeddelanden Visa alla 5 träffar

Swedish Country Bar i samarbete med Debaser presenterar stolt "Jay Smith and his SCR band"

Swedish Country Bar i samarbete med Debaser presenterar stolt "Jay Smith and his SCR band"

Pressmeddelanden   •   Maj 28, 2019 07:48 CEST

Vi på Swedish Country Bar är stolta och glada över att i samarbete med Debaser få presentera Jay and his SCR band! Jay gör EN spelning i Stockholm så passa på! Killarna kommer att köra nytt och gammalt material och ge oss i publiken en musikupplevelse vi inte kommer glömma! Säkra dina biljetter NU Vi ses!

Rickard Roscoe Beurling kör support till Jay Smith den 31/5 på Debaser!

Rickard Roscoe Beurling kör support till Jay Smith den 31/5 på Debaser!

Pressmeddelanden   •   Maj 13, 2019 07:30 CEST

NÄR MAN INTE TRODDE DET KUNDE BLI BÄTTRE! Nu är det klart, Rickard Roscoe Beurling kommer köra support till Jay Smith på Debaser den 31/5. Rickard kommer att spela egna låtar och intar scenen ca 18.00. Välkomna!

Swedish Country Bar presenterar stolt Mikaela Finne i samarbete med Ardberg

Swedish Country Bar presenterar stolt Mikaela Finne i samarbete med Ardberg

Pressmeddelanden   •   Mar 30, 2019 09:14 CET

Mikaela Finne, sångerska och låtskrivare från Finland, bosatt i Stockholm. Hennes rötter har format henne och musiken hon skriver idag. Rösten fångar, melodierna ger harmoni och texterna gör att du känner att du inte är ensam. Välkomna till en intimspelning med albumaktuella Mikaela. Ät god middag innan och få 10% rabatt på maten. Var: Ardberg Ambassy Dat: 2 maj kl: 22.00 insläpp fr 19.00

Swedish Country Bar i samarbete med Patricia presenterar stolt Karen Waldrup

Swedish Country Bar i samarbete med Patricia presenterar stolt Karen Waldrup

Pressmeddelanden   •   Mar 06, 2019 16:06 CET

Vi är glada över och förväntansfulla inför att att Karen Waldrup har har valt att samarbeta med Swedish Country Bar när hon kommer till Stockholm 8/6-19. Vi lovar en musikupplevelse med hjärta, humor och ett bra drag. Waldrup är en fantastisk countrysångerska som vi garanterat kommer få se och höra mycket av i framtiden. Vi ses på Patricia!

Evenemang 3 träffar

Swedish Country Bar presenterar stolt Karen waldrup

Swedish Country Bar presenterar stolt Karen waldrup

Evenemang   •   Mar 06, 2019 16:06 CET

Den 8/6 kommer Nashvillebaserade countryartisten KAREN WALDRUP till Stockholm. Swedish Country Bar i samarbete med Patricia är stolta arrengörere av denna kväll. Karen kommer att förtrolla oss med sin röst, charma oss med sitt otvungna sätt och få oss att skratta med sin härliga humor! För er som vill äta en härlig middag innan kan boka bord på https://www.patriciastockholm.se/restaurang-me...

2019-06-08 - 2019-06-09

Patricia Söder Mälarstrand kajplats 19

Swedish Country Bar i samarbete med Debaser presenterar stolt Jay Smith and his SCR band

Swedish Country Bar i samarbete med Debaser presenterar stolt Jay Smith and his SCR band

Evenemang   •   Mar 06, 2019 13:48 CET

"Jay Smith and his SCR band" spelar på Debaser och vi lovar en kväll med massor av skön musik och ett jäkla drag. Vi i publiken kommer få en musikupplevelse vi inte kommer att glömma! VI SES!

2019-05-31, 17:30 - 21:00 CEST

Debaser Strand, Hornstulls strand 4 117 39 Stockholm

Premiär för Swedish Country Bar i samarbete med Pop house presenterar stolt Anna Stadling & Jessica Falk

Premiär för Swedish Country Bar i samarbete med Pop house presenterar stolt Anna Stadling & Jessica Falk

Evenemang   •   Feb 06, 2019 14:22 CET

Nu är det premiär för Swedish Country Bar. Vi kommer presentera härliga countryartister med olika inriktningar som Bluegrass, sing song wrighters, traditionella countryband och trubadurer. Vi vänder oss till er som älskar countrymusik i alla former men också till er som är nyfikna och vill vidga er musikhorisont. Välkommen till Swedish Country Bar!Dörrarna öppnas 18.00. För dem som vill träffas...

2019-03-16, 18:00 - 23:00 CET

Pop House, Djurgårdsvägen 68, 115 21 Stockholm

Videor 3 träffar

Anna Stadling på premiären av Swedish Country bar

Anna Stadling på premiäre...

Fantastisk konsert av Anna Stadling Trio när Swedish Country Bar hade premiär!

Licens All rights reserved
Storlek

640 x 360 px

Anna Stadling med trio

Anna Stadling med trio

Licens All rights reserved
Storlek

854 x 480 px

Swedish Country Bar presenterar Jay Smith and his SCR band

Swedish Country Bar prese...

En av Sveriges starkaste röster! Efter att ha vunnit Idol 2010 är Jay känd för en bredare publik och har avverkat mer än 750 konserter...

Licens All rights reserved
Storlek

720 x 406 px

Dokument 1 träff

Swedish Country Bar premiär 16/3

Swedish Country Bar premiär 16/3

Dokument   •   2019-02-06 13:32 CET

Stockholms Countryscen! Med Swedish Country Bar flyttar känslan av Nashville till Stockholm! För alla som gillar Countrymusik skapas nu en scen med svenska och internationella artister. En gång i månaden presenterar Swedish Country Bar country i olika former och settings. https://www.facebook.com/Swedish-Country-Bar-577183696001003/ https://www.instagram.com/swedishcountrybar/