Kurs Google Analytics Stockholm 8-9 December 2014

Datum: 8-9/12 - 2014
Tid: 9-17
Plats: Stockholm, Sergel Plaza
Nivå: Grund (8/12) + Avancerad (9/12)
Innehåll: Se agenda
Pris: Early Bird t.o.m 17/11 - Spara 1000 kr
Boka: Anmäl dig här

Erbjudande: 2 eller fler? Då erhåller ni ca 1200 kr rabatt. Rabatten dras av vid bokning.

Vill du omvandla fler besökare till kunder, veta vad på din webbplats som genererar affärer, vilka marknadsaktiviteter som är effektiva samt mäta vad som sker på din webbplats? Vill du vässa hanteringen av mer tekniska aspekter samt ta dig själv som webbanalytiker till en helt ny och högre nivå? Då har du nu möjlighet att gå en av SESNordics öppna utbildningar i Google Analytics.

Efter utbildningen erhåller du ett personligt certifikat i Google Analytics. Vid slutet av dagen har du möjlighet att på plats göra testet för att bli officiellt Google Analytics Certifierad av Google.

Vad kommer jag att lära mig?

Du kommer efter avslutad utbildning i Google Analytics att att inneha goda praktiska och teoretiska kunskaper i Google Analytics samt känna till hur du på bästa sätt kan tillämpa den kunskapen i din verksamhet. Du kommer lära dig hur och var information hittas, hur data kan konverteras till insikter samt hur du kan ta bättre affärsbeslut.

Certifikat och Diplom

Efter utbildningen i Google Analytics erhåller du ett personligt certifikat där det framgår att du slutfört en heldagsutbildning i Google Analytics.

För vem?

Utbildningen riktar sig till dig som vill veta mer om hur du använder Google Analytics och vill lära dig navigera genom produkten och dess funktioner. Du arbetar sannolikt som:
- Marknadsförare
- Försäljningsansvarig
- Webbredaktör
- Kommunikatör
- Webbstrateg
- Webbansvarig
- Inhouse SEO:are
- Webbanalytiker

Vad ingår?

Dokumentation av kursinnehållet, frukost, lunch och fika ingår. Du erhåller ett personligt certifikat för slutförd grundutbildning.

Om SESNordic

Vi som utbildar har lång erfarenhet av Google Analytics och är även certifierade av Google både för Google Analytics och Google AdWords.
Se exempel på företag och organisationer som SESNordic har utbildat.

”Tack så hjärtligt för en väldigt givande och inspirerande kursdag. Jag är supermotiverad att  ta mig an vårt Google Analytics-arbete nu!”

”Innehållsrik kurs med grundlig och pedagogisk kursledare!”

”Tack! Det här var helt fantastiskt bra. Jag hade mina farhågor att kursen skulle vara svår men kursledaren lyckades verkligen med att förklara smidigheten och möjligheterna med Google Analytics.  Jag lärde mig otroligt mycket och Google Analytics är betydligt mer användbart än vad jag tidigare tyckt.”

Säkra din plats på Google Analytics Stockholm december 2014

För ytterligare information kontakta:

Google+ | Twitter

Häng med SESNordic på Google Plus!

Relevant information:

Sökmotoroptimering med SESNordic