Småföretagarnas Riksförbund vinnare av bästa nyhetsrum

Pressmeddelande   •   Jan 30, 2017 11:59 CET

Priset som vinnare av årets bästa nyhetsrum togs emot av Småföretagarnas Riksförbunds ordförande, Leif Svensson.

Mynewsdesk har utsett Småföretagarnas Riksförbund till vinnare av 2016 års bästa nyhetsrum, i kategorin Finans & Tjänstesektorn.

Driver effektivt opinion
”Enkelt, stilrent och lättöverskådligt. Årets vinnare har på ett effektivt sätt använt nyhetsrummet för att driva opinion och har utvecklats till en given mötesplats för småföretagare.” Så lyder juryns motivering.

En seger för alla småföretagare
─ Vi är oerhört stolta att ha vunnit det här priset, säger förbundsordförande Leif Svensson. Det är en seger för alla Sveriges småföretagare men också för oss som hårt och målmedvetet arbetar i förbundet. Ett extra tack till förbundets kanslichef, Helena Krona, som med entusiasm och professionalism skapat och utvecklat vårt nyhetsrum.

Stärker Småföretagarna som varumärke
─ Utmärkelsen stärker inte bara vårt varumärke utan också viljan, motivationen och glädjen i vårt arbete framöver. Att fortsätta skapa opinion för att det ska bli enklare, tryggare och mer lönsamt att driva företag i Sverige.