MotorMagasinet och SFVF lanserar MotorGala 2018

– Vår bransch förtjänar att uppmärksammas och branschen behöver lyftas i hela Sverige. Därför startar MotorMagasinet och Sveriges Fordonsverkstäders Förening (SFVF) en MotorGala. MotorGalan kommer bli den största i sitt slag och vi kommer sätta vår bransch i centrum, säger Bo Ericsson, vd för Sveriges Fordonsverkstäders Förening, SFVF.

– Vi kommer sätta fokus på alla kreativa, nytänkande och framgångsrika insatser som görs i fordonsbranschen. I alla 15 kategorier som kommer premieras kommer en jury för varje kategori att utses, säger Mikael Köhler, mediechef på MotorMagasinet.

Reservera redan nu den 15 november 2018 för stor bankettmiddag och prisutdelning på Berns salonger i Stockholm.