Starwood Hotels & Resorts Worldwide lanserar Tribute Portfolio

StarwoodHotels & ResortsWorldwide, Inc. lanserar Tribute Portfolio, som ett 10:e varumärke inom koncernen och en andra kollektion av oberoende hotell.

Med the Tribute Portfolio, utlovas ägare,SPG-medlemmar och gäster möjligheten att bo på oberoende hotell.Tributeportföljen kommer att bestå av exklusiva hotellrunt om i världen med fokus på upscale och 4-sjärniga hotell.Tribute ger hotellägarna tillgång till Starwood’s distributionssystem och SPG, samtidigt somSPG-medlemmar får tillgång tillfler bra hotelli stora destinationer. The Tribute Collection blir ett perfekt komplement till Starwood’s The Luxury Collection och erbjuder ännu ett spännandevarumärkeinom lyxssegmentet.

Först ut när varumärket nu lanseras är detikoniska hotellet Royal Palm, South Beach i Miami. Snart öppnas även nya hotell i Asheville, North Carolina, Nashville, Tennessee, Savannah, Georgia, och Charleston, South Carolina.

Spännande med ett nytt varumärke inom koncernen tycker vi på Sheraton Stockholm Hotel. Hela pressreleasen på engelska hittar ni på vår hemsida:

www.sheratonstockholm.se/pressinformation

• Företagande, allmänt

Sheraton Stockholm är ett förstklassigt hotell beläget mitt i centrala Stockholm. Vi erbjuder 465 gästrum och en komfort utöver det vanliga. Läget är svårslaget med Stockholms businesskvarter, shoppingstråk och det kungliga slottet inom gångavstånd.

Runt hörnet har vi Centralstationen med förbindelser inom hela Stockholm, samt Arlanda Express, som tar dig till flygplatsen på 20 minuter!