Silf på Inköpardagen i Norr 17 februari

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2016 18:49 CET

Dagens tema är samarbeten och samverkan med fokus på inköp, "Innovativa inköpsstrategier och värdeskapande leverantörs relationer".

2016 års trender inleder dagen framförda av Silfs Vd Carina Dahllöf som även agerar moderator.

Arne Andersson på PostNord om konsumentdriven logistik och dess påverkan på inköp och logistik funktionen.

Från policydokument och rutiner till värdeskapande leverantörsrelationer, talar Markus Hyltegård, Inköpschef på ASSA ABLOY i Skellefteå

Anders Sörqvist, iTid och Staffan Larsson,Platschef på Brokk tar ansvar för slutkundernas nöjdhet.

Inköpsfrågorna i fokus och hur du lyckas med det tar Helena Brynolfsson från Prosourcia

Hur vi lyckas med medvetna transportinköp för att minska kostnad och miljöpåverkan, talar Magnus Molin, från Primelog om

Myten om säljarvänliga och köparvänliga avtalsvillkor, Jon Kihlman, Advokat, jur. dr, Avtalsrätt.com

Silf Competence AB är Sveriges ledande utbildningsföretag inom inköp, offentlig upphandling logistik, affärsförhandling och juridik. Du kan läsa en enstaka kurs eller ett helt certifieringsprogram. Vi är mest kända för våra internationella certifieringsprogram inom inköp, logistik och upphandling samt för våra förhandlingsutbildningar. Vår huvudfokus är att kompetensutveckla både individ och företag för att ge ökad lönsamhet. Vi har en egen tidning Silf Supply Chain Outlook samt en branschförening där du som medlem får ta del av fina förmåner.

Kommentarer (0)