Team Sportia kopplar ihop idrottssverige via Sportkronan

Pressmeddelande  •  2012-08-27 10:49 CEST

Sportkronan är Team Sportias satsning och till idrottssverige som hjälper till att förmedla stöd och material av allt från matchställ till träningsredskap till idrottsföreningar med olika behov. Silva kom via Sportkronan i kontakt med OK Måsen, en orienteringsklubb i Oxelösund som satsar stort på sin växande ungdomssektion. Eftersom OK Måsen saknade pannlampor kunde inte alla träna samtidigt kvällstid. Silva skickade på klubben ett antal pannlampor och kompasser för att få mörkerträningen att fungera bättre.

Läs gärna mer om Team Sportias Sportkronan.

Silva Sweden AB är moderbolag i Silva Gruppen som består av dotterbolagen Silva Ltd i UK, Silva France och Silva Far East i Hong Kong. Produktsortimentet omfattar bl.a. pannlampor, kompasser, stegräknare och kikare. Silva Sweden AB ägs av Karnell. Läs gärna mer på www.silva.se

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom