Silva presenterar nyheter på Mandel Showroom den 24 okt

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2012 10:02 CEST

Onsdagen den 24 oktober är Silva med på Mandel Showroom, ett öppet hus på PR-byrån Mandel Consulting som äger rum mellan klockan 11:00 – 17:00. Då välkomnas journalister och bloggare att känna och klämma på nyheter för höst/vinter 2012, men även en sneak peak för våren 2013. Det bjuds på mat och dryck och en påse att ta med vid hemgång.

Silva kommer att visa sin prisbelönta pannlampa Runner (Bäst i Test i tidningen Runner´s World), men även andra produkter som gör det möjligt att träna dygnets alla timmar, var som helst och när som helst – även när det är mörkt. Vi har bland annat med oss delar från Silvas utbud av pannlampor, cykelbelysning och kompasser.

Övriga varumärken som finns med på plats är Salomon, Suunto, Primaloft, Polartec, Ospray, Lundhags, och Hestra.

Journalister och bloggare, välkomna att anmäla er till Susanne Wöhrmann-Hill, 070-567 3488, swh@mandel-consulting.com eller till Magdalena Höglund, PR-ansvarig på Silva, 0733-338840, magdalena.hoglund@silva.se

Datum och tid: onsdagen den 24 oktober kl: 11.00 - 17.00
Plats: Wallingatan 12 i Stockholm, 1 tr, kod 6846

Läs mer i bifogad inbjudan.