Vässa formen inför GöteborgsVarvet 2013 med Svenska Skidskyttelandslaget

Pressmeddelande   •   Okt 16, 2012 22:46 CEST

Nu är det dags att fortsätta uppladdningen inför GöteborgsVarvet 2013 tillsammans med Sweden Team - den här gången i Göteborg.

Torsdagen den 1 november kl. 19:00 samlas vi vid Skatås Motionscenter i Göteborg där det finns möjlighet att springa tillsammans med andra entusiastiska motionärer och även få tips av eliten. Anmäl dig senast den 30 oktober till goteborgsvarvet@skidskytte.se

Silva kommer att närvara och demonstrera höstens nya pannlampor, samt informera kring produkter som förlänger säsongen och möjligheten att träna i var som helst, när som helst alla timmar på dygnet. Produkter som är lämpade för längdskidåkning, cykling och löpning.

Ett av våra käraste landslag – Svenska skidskyttelandslaget, gör det nu möjligt att tillsammans med dem delta i GöteborgsVarvet den 18 maj 2013 i en speciell stargrupp kallad Sweden Team. En startgrupp med 2 500 öronmärkta platser. Anmälda i startgruppen får en rad förmåner som går att läsa om här. http://www.goteborgsvarvet.se/swedenteam

Välkommen den 1 nov klockan 19:00
Plats: Skatås Motionscenter i Göteborg