Tack för det gångna året och ett Gott Nytt År!

Så går Sisters International in i ett nytt år med stor TACKSAMHET! Året som gått har varit fullt av intressanta händelser; ett nytt kvinnohem i Indien har slutförts och invigts, Rumänienarbetet fortsätter oförminskat, Sisters Julpåsar nådde rekordnivå med över 3100 Julpåsar utdelade.
I allt detta har medlemmar, gåvogivare, volontärer och sponsorer bidragit till att saker kunnat fullföljas och till att tusentals människor fått se ljus och hopp mitt i sina desperata situationer.
Stort TACK till alla er som varit med och bidragit till att tankar och planer inte bara stannat vid det utan blivit verklighet!

Så vill vi också önska ett riktigt GOTT NYTT ÅR från Sisters International till er alla! Vi tror att 2018 kommer att ge rika möjligheter att förändra framtiden till det bättre för många. Tillsammans når vi så mycket längre och tillsammans kan vi göra mer än vi kunde ana när vi ser på de behov som finns. Låt oss inte tröttna på att göra det som är gott!

• Sociala villkor

Marie Arnfjell