​Atlanta. Exklusiva garderober med njutbar design, inredning och belysning

Nu utökar Skånska Byggvaror sin satsning på fantastisk förvaring för alla smaker och plånböcker. Med serien Atlanta presenteras exklusiva garderober med ledande design, högsta kvalitet och stilfullt infälld belysning.

Serien Atlanta är Skånska Byggvarors senaste satsning på att hjälpa kunderna skapa fantastisk ordning och reda som höjer designupplevelsen av förvaring. Garderoberna erbjuds i höjderna 216 och 236 cm och finns i ett flertal utseenden på dörrar och skåp. Vitt, vitt glas, ljus rustik ek och mörk rustik ek. Dörrarna erbjuds som vikdörrar eller enkeldörrar beroende på garderobens utformning i bredder, mellan en och fyra meter.

Med Atlanta erbjuds en attraktiv garderobserie som gör hemmet både vackrare och smartare. Det är enkelt att skapa just sin drömgarderob och hitta ett utseende som höjer designupplevelsen i exempelvis sovrummet. Med satsningen möter vi ett brett kundintresse för allt från enkla till exklusiva förvaringslösningar. Alltid till attraktiva priser, säger Anne Petersson, produktchef Skånska Byggvaror.

I den nya serien Atlanta finns flexibla möjligheter att ytterligare addera designvärde. Med tillval som ram och kornisch skapas en utmärkande inramning som i båda fall dessutom har inbyggd LED-belysning. Garderoberna går att bygga rakt eller i vinkel med walk-in funktion.

Nu ger vi våra kunder frihet att skapa attraktiva hörnkombinationer som utnyttjar rummens utrymmen maximalt och samtidigt skapar ett stilmässigt intryck utöver det vanliga, säger Anne Petersson, produktchef Skånska Byggvaror.

Atlanta kostar från 4 795 kronor. Skånska Byggvaror erbjuder ett brett sortiment av förvaringslösningar som är genomtänkta i design, kvalitet och funktion. Oavsett produktgrupp är förvaringen prisledande. På Skånska Byggvarors hemsida designas enkelt förvaringslösning med hjälp av webbguiden.

Skånska Byggvaror, Anne Petersson produktchef, tel: 0733 – 22 30 19
E-post: anne.petersson@skanskabyggvaror.seVäxel 042-25 30 00.