​Nya Inredning Mix skapar drömlik ordning och reda

Skånska Byggvaror storsatsar på förvaringslösningar utöver det vanliga. Utöver det helt nyutvecklade webbverktyget Garderobsguiden, som gör det superenkelt att hitta, välja och beställa sin förvaring, lanseras ett nyutvecklat sortiment av garderobsinredningar. Med serien Inredning Mix erbjuds en smart, flexibel och mycket prisvärd inredning för alla former av förvaringar.

Det nyutvecklade sortimentet av Inredning Mix är svaret på ett stadigt stigande intresse för praktiska och effektiva förvaringssystem. Inredning Mix är anpassad för optimal förvaring bakom skjutdörrar, walk in closet eller helt öppna förvaringslösningar. Förvaringen bjuder på nyheter som smarta inredningar, ny design och stil, flexibla funktioner samt ett ännu stabilare ramverk.

Bra förvaringslösningar hjälper människor att organisera livet på ett smart, tidsbesparande och inte minst personligt sätt. Inredningen är förstås själva hjärtat i förvaringen och där man kan skapa verklig ordning och reda med smarta och flexibla funktioner och detaljer. Nya Mix är dessutom en så himla snygg inredning att det nästan är synd att gömma den bakom dörrar, säger Olle Sjölin, produktchef Skånska Byggvaror.

Nyutvecklade Inredning Mix är Skånska Byggvarors senaste satsning på att hjälpa kunderna skapa fantastisk ordning och reda som höjer designupplevelsen i förvaringslösningar. Bland nyheterna finns lådor med höga sidor, fler lådfronter i trä eller glas, låd-indelare, skostänger, mattor till lådor, hyllplan med belysning, högsidor som gör det möjligt att enkelt kombinera tillbehör som trådbackar, speglar, damsugarhållare etc. Inredning Mix lanseras vecka 39 med baspaket högskåp från 4 251 kronor (ord 5 313 kronor) för Inredning Mix Bas - 1400 mm för 2 dörrar.

I det nyutvecklade webb-verktyget Garderobsguiden är det inspirerande, enkelt och snabbt att skapa just den kombination som passar olika utrymmen och hem. Guiden gör det möjligt att på bara ett par minuter bygga sin drömförvaring. Personifierad för unika behov och möjligheter, i både stil och funktion, presenterad på ett naturtroget och attraktivt sätt och med tydliga prisangivelser och kort leveranstid eftersom allt finns på lager. Efter beställningen på webben tar det 1-2 veckor för fraktfri leverans hem till dörren.

Olle Sjölin,produktchef Skånska Byggvaror, 0761-190967, olle.sjölin@skanskabyggvaror.se