​Skapa uterumsdrömmen med Skapa

Uterummet Skapa byggs i vinkel mot den moderna villan och ramar in innergård eller poolområde

Långsmalt och modernt. Det kännetecknar den senaste uterumsinnovationen från Skånska Byggvaror. Och modellen Skapa är just skapad tillsammans med kunderna och är ett direkt svar på deras önskemål. Med flera storlekar och utföranden bidrar modellen till stilfulla och praktiska hem där uterummet blir husets mest älskade livsrum.

Tidig vår är tid för drömmar OCH planering. Lagom till att vårkänslorna pockar på lanseras ännu ett nytt uterum som erbjuder ett större och ljusare hem för villaägaren. Modellen Skapa är utvecklad för att särskilt passa den moderna arkitekturen. Det långsmala uterummet är tänkt att addera en vinkel till en rak huskropp och skapar en attraktiv hörna med innergårdskänsla och vindskydd. Perfekt som inramning till en uteplats eller ett poolområde. Skapa ansluts till fastigheten på uterummets kortsida.

Vårt senaste uterum är ett resultat av samtal med våra kunder. Att kunna lägga till ett modernt uterum i vinkel, i olika längder och bredder, var önskemål som villaägare förde fram till oss och som vi nu utvecklat efter. Att få glädjen att utveckla bra lösningar ihop med kunderna är varje produktutvecklares dröm och något vi fokuserar alltmer på, säger Jesper Nilsson, produktchef uterum på Skånska Byggvaror.

Det nya uterummet Skapa är en vidareutveckling av det nyligen lanserade uterummet Önska, som är fristående. Skapa kostar från 45 800 kronor och finns i storlekar från 14,5 till 26 kvadrat.

Skånska Byggvaror, Jesper Nilsson produktchef, tel: 0722-350002, växel 042-25 30 00.

E-post: jesper.nilsson@skanskabyggvaror.se