​Slående snygga garageportar – nu med komplett montering

Grå garageport Advant Complete - fotograferad i Skånska Lerberget

Nu lanserar Skånska Byggvaror en rad nya och snygga takskjutportar och gör det samtidigt ännu smidigare att få porten på plats. För lika enkelt som det är att handla porten på webben blir det nu att beställa komplett montering. Lansering sker vecka 14, lagom till att våren knackar på garageporten.

Tre nya modeller i en mängd färgkombinationer och utseenden. Stabila och funktionella. De nya portarna går under namnet Advant Complete och finns släta och med spegelutseende i vitt, antracitgrått och svart. Med portblad på 40 mm är portarna välisolerade, moderna och med en hög designambition. Garageportarna har tagits fram i samarbete med Garageportexperten som är en ledande aktör inom garageportar. Med satsningen erbjuds kunderna komplett montering till en fast och låg kostnad.

Våra nya portar bidrar till vackra uppfarter och kompletterar husens ”ansiktsuttryck”. Genom att leverera både port och komplett montering gör vi det busenkelt att byta ut den gamla slitna dörren mot en snygg, praktiskt och modern garageport. Som vanligt med hög kvalitet till ett kanonpris, säger Anne Petersson, produktchef på Skånska Byggvaror.

Med möjlighet att välja bland en stor variation portar erbjuds ett designutbud som möter alla smaker och behov. Takskjutportar byggs i sektioner och är lätta att hantera och tar minimal plats när de öppnas och stängs. Bilen kan parkeras nära garageporten både inne i garaget och på uppfarten. Garageportarna är isolerade med polyuretanskum och har täta lister för effektiv isolering.

De nya takskjutportarna i serien Advant Complete lanseras vecka 14, 2016 och kostar från 10 369 kronor. Komplett montering kostar från 6 000 kronor och kan berättiga till ROT-avdrag.

Skånska Byggvaror, Anne Petersson, produktchef, tel: 0733 – 22 30 19
E-post: anne.petersson@skanskabyggvaror.seVäxel 010-4838300