Inbjudan till Skanskas kapitalmarknadsdag i Stockholm den 9 december 2010

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 14:34 CEST

Fokus för dagen kommer att vara Skanskas affärsplan 2011-2015. Agendan kommer att presenteras på Skanskas hemsida, www.skanska.com/investors, före mötet.
Mötet kommer att hållas på Hotell Scandic Anglais, Humlegårdsgatan 23 i Stockholm med start kl. 13.00, lunch serveras från kl. 12.00.

Om ni avser att delta, vänligen anmäl er senast den 2 december till Skanska AB, Marianne Bergström, e-mail: marianne.bergstrom@skanska.se (telefon 010-448 88 75)

Eventuella kostnader för resa och logi betalas av respektive deltagare.

Vi ser fram emot att träffa er i december!

Pontus Winqvist, direktör, Investor Relations, Skanska AB, tel 010-448 88 51
Karin Lepasoon, vice VD och Kommunikationsdirektör, Skanska AB, tel 010-448 88 74

Denna samt tidigare releaser finns på www.skanska.com

Skanska är ett av världens ledande projektutvecklings- och byggföretag med expertis inom byggande, utveckling av kommersiella lokaler, bostäder och projekt i offentlig-privat samverkan. Baserat på bolagets globala miljökunnande siktar Skanska på att bli kundernas första val när det gäller gröna projekt. Koncernen har idag 53 000 medarbetare på utvalda hemmamarknader i Europa, USA och Latinamerika. Omsättningen år 2009 uppgick till 137 miljarder kronor.