Skepparholmen Nacka i samarbete med Maria Bild från Let´s dance

Skepparholmen Nacka utökar sitt utbud av träningshelger och ingår samarbete med Maria Bild. - Vi är glada att kunna erbjuda våra gäster träningsevents med Maria Bild, säger Eva Suits, Marknads- och PR-chef på Skepparholmen Nacka. Maria Bild känner de flesta igen från Let´s dance där hon redan första omgången tog hem segern tillsammans med Måns Zelmerlöw. Hon är även med i succén "En dans på rosor" med Tobias Karlsson.

Efterfrågan på helgarrangemang med fokus på träning har ökat för Skepparholmen Nacka. - Det är en trend som är här för att stanna, säger Eva Suits. Träningshelger är nu vårt tredje "ben" och passar strategiskt vår inriktning med ny spaavdelning, blodsockersäkert koncept med hälsosam mat och långsiktigt hållbarhetsarbete, fortsätter Eva Suits.

• Friskvård

• #träning #träningshelg #träningsweekend

• Stockholm

Skepparholmen Nacka är ett spa- och konferenshotell, beläget i Nacka i Stockholms innerskärgård. Skepparholmen AB ägs av Masmästaren Fastigheter AB och drivs i hållbar, skandinavisk anda. www.skepparholmen.se