SkiStar Åre: Ta en jobbpaus mitt i skidbacken

Nu är Telenor Business Lounge öppen mitt i Stjärnbacken i centrala Åre. Perfekt för den som behöver avbryta skidåkningen för att jobba en liten stund.

Från och med vecka 7 till och med vecka 16 blir det extra enkelt att jobba från skidbacken. Mitt i centrala Åre finns nu Telenor Business Lounge där man enkelt kan glida in, behålla pjäxorna på och få iväg det där mailet eller ringa det där samtalet. I loungen finns både wifi och laddstation samt en lugn och skön arbetsmiljö med ett tiotal sittplatser i soffor och fåtöljer.

Business loungen är ett lysande exempel på partneraktivering som ger gästnytta. Detta förenklar för alla gäster som har svårt att ta helt ledigt från jobbet och kommer dessutom att uppskattas av våra konferensgrupper säger Maria Andrén, partneransvarig SkiStar AB.

För ytterligare information:
Maria Andrén, partneransvarig SkiStar AB