KUST Hotell & Spa är nominerade till bästa enskilda hotell i Sverige

Pressmeddelande   •   Jan 14, 2020 16:31 CET

Lobby med internationell atmosfär

​KUST Hotell & Spa är nominerad till bästa enskilda hotell i Sverige i Grand Travel Awards. Grand Travel Award är Travel News äldsta och mest prestigefyllda utmärkelse. Det har delats ut 27 gånger och de allra flesta gångerna har det skett i Vinterträdgården på Grand Hôtel i Stockholm med en efterföljande fest i Gyllene Salen.

Torsdagen den 13 februari 2020 på Grand Hôtel i Stockholm presenteras vinnarna i årets viktigaste tävling i reseindustrin: Grand Travel Award. KUST är en av de nominerade i kategorin "Bästa enskilda hotell i Sverige".

De nominerade i Grand Travel Award utses av en namnkunnig juryn och vinnarna vaskas fram genom en stor undersökning. De anställda på landets resebyråer får svara på frågor om tre variabler: 1. service och support, 2. produktkvalitet och produktutveckling, 3. marknadsföring och branschaktiviteter.

Bara att vara nominerad i Grand Travel Award är förstås en mycket god kvalitetsstämpel.

Grand Travel Award är ett samarbete mellan Travel News och undersökningsföretaget Fürst Scandinavian Research AB.

Kommentarer (0)

Kommentera