Jänkardelar på Skruvat.se

Jänkardelar på Skruvat.se

E-handelsföretaget Skruvat.se som säljer bildelar och biltillbehör på nätet lanserade i veckan ett omfattande program av bildelar till amerikanska bilar från 50-talet fram till idag. Satsningen följer den tidigare fastlagda strategin om att tillhandahålla ett så brett och komplett produktutbud som möjligt för att vara det primära bildelsalternativet på nätet för alla bilägare. Bland Skruvats kunder finns många bilentusiaster som har gamla amerikanska bilar och efterfrågan på delar till nyare amerikanska bilar har också ökat de senaste 2 åren. Marknaden i Sverige är inte speciellt stor men vi ser detta som ett bra komplement till övrigt produktutbud där vi ökar servicen mot befintliga kunder samtidigt som vi attraherar nya, säger Peter Jakobsson på Skruvat.se.

Skruvat.se säljer bildelar på nätet. Vi är utmanaren som vill förändra bildelsbranschen genom att sänka priserna och höja servicenivån. Skruvat.se, bra bildelar till skruvade priser