Skruvat.se lanserar ny logotyp

Pressmeddelande  •  2012-04-04 12:26 CEST

E-handelsföretaget Skruvat.se som säljer bildelar och biltillbehör på nätet lanserade i dagarna en ny logotyp. Vi har levt med den nuvarande logotypen i 3 år och den har varit en viktig del i uppbyggnaden av hela vårt koncept. Nu står vi inför en internationalisering och i samband med det kände vi att logotypen behövde förtydligas och anpassas för att fungera på flera marknader. Vi är mycket nöjda med resultatet och har fått väldigt positiv respons när vi testat den nya logotypen på vår kundgrupp, säger Roberth Risberg på Skruvat.se. Logotypen har tagits fram i samarbete med reklambyrån Herlin & Widerberg.

Skruvat.se säljer bildelar på nätet. Vi är utmanaren som vill förändra bildelsbranschen genom att sänka priserna och höja servicenivån. Skruvat.se, bra bildelar till skruvade priser

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom