Arabiska nytt språk i senaste Telenor Ladda

Arabiska nytt språk i senaste Telenor Ladda

Mobiloperatören Telenor har släppt en ny version av Telenor Ladda för Android och iOS där kunderna kan använda appen på arabiska.

Appen Telenor Ladda finns sedan tidigare på svenska och engelska. Genom att lägga till arabiska, det näst största språket i Sverige, blir appen nu enklare att använda för en stor potentiell kundgrupp.

Smart Refill är helhetsleverantör till Telenors kontantkortskunder. Helsingborgsföretaget sköter utveckling och drift av applikationen Telenor Ladda på webben, Android och iOS och tillhandahåller betalningsplattformen som gör att kunderna kan fylla på sina kontantkort på ett säkert och smidigt sätt.