Smart Refill släpper ny app åt Didner & Gerge

Smart Refill har efter ett mångårigt samarbete släppt en ny app åt fondbolaget Didner & Gerge. Appen är utvecklad i den nya generationens ramverk för apputveckling, React Native, som bland annat möjliggör lansering på flera plattformar och smidiga uppdateringar.

I den nya versionen har navigation och grafisk upplevelse uppdaterats. Därtill har bland annat ytan “Aktuellt” tillkommit, där fondbolaget kan samla nyhetsbrev och aktuella händelser så att kunderna alltid är uppdaterade.

- Genom att vi på Smart Refill gör vad vi är bra på, att utveckla kundens digitala erbjudande med användarvänliga tjänster och säkra lösningar, kan Didner & Gerge fokusera på att utveckla sin digitala kundkommunikation i en för kunderna viktig och uppskattad kanal, säger Daniel Brühn, Key Account Manager på Smart Refill.

Smart Refill är ett expansivt företag som utvecklar mobila tjänster med inriktning mot säkra betal- och informationslösningar samt mobiloperatörskoncept. Verksamheten fokuseras på skräddarsydda lösningar med en kombination av affärs-, teknikutveckling och säkerhet. Smart Refill är ett helägt dotterbolag till BGA Invest.

För mer information:

Daniel Brühn, Key Account Manager Smart Refill, daniel.bruhn@smartrefill.se