Grattis på 65 årsdagen Björn Skifs

Smart Senior gratulerar Björn Skifs på hans 65 årsdag. Äntligen kan han ta del av de rabatter och förmåner som finns hos Smart Senior.

Björn Nils Olof Skifs föddes 20 april 1947 i Vansbro. Mångsysslaren Björn gjorde sin scendebut redan som barn i pappa Anders lokalrevy hemma i Vansbro. Från den dagen har vi mött Björn i många olika skepnader från musiker, skådespelare, programledare, artist och komiker. 1966 vann Björn med Slam Creepers Sveriges Radios Popbandstävling. Från musikscenen minns vi Björn från bland annat hans hits Hooked on a Feeling och  Michelangelo. Nyligen fick vi åtnjuta Björn tillsammans med Agnes då de sjöng låten When You Tell The World You Are Mine på Kronprinssesan Victorias bröllop.

Med Smart Senior kan Björn åtnjuta rabatter och förmåner hos bland annat Apollo, Synoptik, Apotek Hjärtat och Tele2. Smart Senior samlar erbjudanden från svenska företag på ett kort, unikt för Sveriges seniorer. För att ta del av kortet är man antingen pensionerad eller 65 år fyllda.

Smart Senior gratulerar Björn genom att ge honom ett fritt årsmedlemskap hos Smart Senior.

Återigen,

Grattis på 65 årsdagen Björn!