Smart Senior möter seniorer på Seniormässan i Malmö

Som medlem i Smart Senior har den som är 55 år eller äldre tillgång till hundratals rabatter och förmåner på till exempel resor, hemelektronik, glasögon, hotell och hälsoprodukter. Medlemmarna i Smart Senior hittar alla erbjudanden på smartsenior.se, i nyhetsbrevet och i medlemstidningen Extra Smart. Under tre dagar flyttar Smart Senior medlemsservice till Seniormässan i Malmö.

– I år satsar vi stort på att möta våra medlemmar och nya medlemmar på mässor runt om i landet. Vi har redan hunnit möta seniorer i Göteborg, Eskilstuna, Karlstad, Helsingborg och Kristianstad. Nu är vi tillbaka i Skåne för tre dagar på Seniormässan i Malmö. Vår monter brukar vara välbesökt från öppning till stängning och det är alltid kul och intressant att möta våra medlemmar ”i verkligheten” och det känns bra att kunna hjälpa till med frågor och beställningar direkt på plats. Många uppskattar möjligheten att träffa oss personligen, det skapar trygghet och vi kan ge dem extra snabb service. Vår partner Synoptik kommer att finnas med oss i montern och erbjuda en gratis syntest. Något som vi har gjort tidigare på mässor och som alltid är mycket uppskattat, säger Tina Svensson, marknadschef, Smart Senior.

– En nyhet är att vi på plats i montern kan skriva ut medlemskort åt nya medlemmar. Det gör att de direkt efteråt kan gå till t ex Guldfynd och Synoptik och ta del av Smart Seniorrabatten och spara pengar. Är man redan medlem i Smart Senior får man 50% rabatt på inträdet till mässan när man visar sitt kort i kassan!

Smart Senior erbjuder alla som fyllt 55 år över 300 rabatter och förmåner från ett hundratal olika företag. Priset för medlemskapet är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. Smart Senior samarbetar med flera olika pensionärsförbund och föreningar där medlemskapet i Smart Senior ingår i avgiften till förbundet/föreningen.

– Vi har ett samarbete med SPF Seniorerna Skånedistriktet som innebär att SPF-medlemmar i dessa distrikt – helt kostnadsfritt – kan få ett personligt Smart Seniorkort, något vi gärna hjälper till med på plats på mässan. Vi har givetvis också ett mässerbjudande under mässdagarna på Seniormässan för alla andra! Då kan nya medlemmar prova på 12 månaders medlemskap för endast 99 kronor och dessutom få med sig en värdecheck på en fotobok från Fujidirekt. Medlemsavgiften tjänar man snabbt in när man nyttjar något av alla våra erbjudanden som man får tillgång till. Vi välkomnar alla till vår monter A05 så berättar vi mer, säger Tina Svensson.

• event

Smart Senior är en rabatt- och förmånsklubb som erbjuder medlemskap till alla som fyllt 55 år. Medlemskapet ger hundratals med förmåner och rabatter från hundratals företag. Smart Senior har idag nära samarbete med de flesta pensionärsförbunden. Priset för att bli medlem är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. För mer information se www.smartsenior.se

Om Seniormässan
Arrangeras av Numera Mässor den 26-28 april 2016 och äger rum på MalmöMässan i Hyllie. Öppettider: 10-16.00 alla dagar. Hemsida: www.seniormassan.se