Smart Senior storsatsar på lokala seniorevent

Smart Senior erbjuder över 300 rabatter och förmåner till alla som fyllt 55 år. Medlemmarna bor över hela Sverige och nu har Smart Senior beslutat att storsatsa på att möta seniorerna även utanför storstäderna i samarbete med Seniorevent.

– Det känns verkligen jättebra och spännande med vårt nystartade samarbete med Seniorevent. Detta samarbete öppnar nya dörrar för oss att nå seniorer som bor utanför storstäderna och även möjlighet för nya intressanta utställare och partners för Seniorevent. Det personliga mötet är uppskattat och viktigt, både för oss och våra medlemmar. Vi kommer nu att få förmånen att möta fler medlemmar och blivande medlemmar och kunna hjälpa dem med frågor och beställningar direkt på mässan, säger Tina Svensson, marknadschef Smart Senior.

Seniorevent samarbetar även med SPF Seniorerna och PRO på distriktsnivå och har i år redan arrangerat en mässa Kalmar och just nu pågår mässan i Växjö. Näst på tur innan sommaren står Eskilstuna, därefter Karlstad, Lund, Helsingborg, Kristianstad, Östersund och Örebro. Entrén till Seniorevents mässor är gratis och pågår oftast under två dagar.

Smart Senior erbjuder alla som fyllt 55 år över 300 rabatter och förmåner från ett hundratal olika företag. Medlemmarna får rabatt på exempelvis resor, hemelektronik, glasögon, hotell, hälsoprodukter och abonnemang. Priset för medlemskapet är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. Smart Senior samarbetar med flera olika pensionärsförbund och föreningar där medlemskapet i Smart Senior ingår i avgiften till förbundet/föreningen.

• event

Smart Senior erbjuder medlemskap till alla som fyllt 55 år. Medlemskapet ger hundratals med förmåner och rabatter från hundratals företag. Smart Senior har idag nära samarbete med de flesta pensionärsförbunden. Priset för att bli medlem är 199 kronor för 12 månader och 299 kronor för 36 månader. För mer information se www.smartsenior.se

Om Seniorevent
Samtliga Seniorevent arrangeras på publika platser eller i respektive stads mest centrala arenor. Vi sätter en stor vikt vid tillgänglighet och att eventen, dess mässa och samtliga föreläsningar alltid ska vara kostnadsfria för alla besökare. Samtliga Seniorevent marknadsförs i lokalpress med helsidor för mässan och med helsidor för samtliga föreläsningar. Se respektive stads event. Lokala skillnader kan förekomma. Läs mer på www.seniorevent.se