Alkotest engångs- Enkelt, billigt och tillförlitligt promilletest! Bra att ha i bilen eller båten.

Nyhet   •   Aug 20, 2013 16:56 CEST

Ibland vill man kunna kolla hur det står till med nykterheten. Kanska verkar det ok att köra menär det helt säkert dagen efter festen eller kan jag köra på kvällen efter ett glas vin till lunch? Det här smarta engångs alkotesten som visar tydligt och snabbt om du har mer eller mindre än 0,2 ‰ i utandningsluften. Om den gröna färgen nått eller passerat den röda linjen ligger du över 0,2 ‰ och du SKA EJ framföra någon typ av fordon.  Promilletest1 från det franska företaget Contralco är världsledande inom disponibel utandningsprov. Frankrike har lagstadgat om att det måste finnas alkotest i bilen om du färdas där. Tänk på det inför semestern och fyll på ditt lilla föråd. Det här testet  har varit en framgång i 30 år och har flera kvalitetsmärkningar och utnämnanden bla NF, ISO 14001, ISO 9001, APPLUS, TUV, FDA. Testet används  av polisen i blaFrankrike, Tyskland, Portugal, Italien, Belgien, Spanien och Israel.

Kommentarer (0)