Upplev Göteborg med Smartbox

Smartbox ställer in siktet på Göteborg och lanserar en helt ny upplevelsepresent med fullt fokus på staden och dess omnejd. Smartbox Upplev Göteborg har en blandning av upplevelser inom kategorierna Aktiviteter, Må bra och Mat & dryck. Med över 50 olika upplevelser finns där något för alla – vare sig mottagaren är bosatt eller på besök i staden.

Det är blandningen av upplevelser som gör Upplev Göteborg unik. Med en svårslagen mångfald kan Smartbox Upplev Göteborg erbjuda upplevelser såsom en romantisk middag, smakrika vin- eller chokladprovningar, en rolig segway-tur, en guidad båtsightseeing, avkopplande behandlingar för kropp och själ samt mycket mer.

Upplev Göteborg kommer att finnas tillgänglig hos Smartbox återförsäljare och på www.smartox.se från mitten av november.

En upplevelsepresent från Smartbox är den perfekta gåvan – oavsett tillfälle. Smartbox sortiment består i dagsläget av 21 upplevelsepresenter, fyllda med alla tänkbara upplevelser. Med över 1400 unika upplevelser har Smartbox Sveriges största utbud och antalet upplevelser ökar ständigt. Smartbox jobbar kontinuerligt med att uppdatera och förbättra utbudet. Detta sker med hjälp av kunder, partners samt värdeorden kvalité, mångfald och nytänkande.