Svalkande nyhet från Smartphoto - vattenflaska aluminium med fliplock

Nyhet   •   Jun 28, 2019 09:59 CEST

Vattenflaska aluminium med fliplock - sommarens nyhet från Smartphoto

Sommaren är här! Vad passar bättre än att svalka sig med väl kylt vatten? Nytt i Smartphotos sortiment sommaren 2019 är vattenflaska i aluminium som håller din dryck kall eller varm längre, och där kunden själv designar flaskan med bild och/eller text!

Flaskan är i robust aluminium med dubbla väggar, vilket gör att drycken hålls kall (eller varm) längre än i en traditionell vattenflaska. Tack vare det stilrena fliplocket och det inbyggda sugröret är flaskan väldigt enkel att dricka ur utan att det läcker.

Vattenflaskan kommer i två färger, vit och borstad metall, och varje färg finns med 29 olika varianter på hur bild och text ska tryckas. Välj till exempel ett bildmontage med upp till 8 fotozoner eller en design med endast text - perfekt för att trycka ditt favoritcitat. Bilden trycks direkt på aluminium ytan vilket ger en matt och modern känsla.

Finns att köpa på smartphoto.se från och med 26 juni 2019.

Produktinformation - vattenflaska med personligt tryck

• 50 cl Vattenflaska med fliplock
  • Läckagesäker flaska med dubbla väggar i rostfri aluminium
  • Lätt att dricka ur med inbyggt sugrör