Lös förvaringen i duschen - Smedbo lanserar hörnhylla för inkakling

Ska du kakla om ditt badrum så passa på att kakla in en hörnhylla för att lösa förvaringen i duschen. Smedbos nya hörnhylla är en praktisk, men kanske ännu viktigare, snygg och stilren lösning för förvaringsbehovet i duschen. Inte bara tvål och schampo hittar sin plats, utan även rakhyvel och spa-/tvättsvamp kan hängas på plats.

Smedbo introducerar nu Hörnhylla för inkakling – DK3060 i den populära serien SIDELINE. Tillverkad i polerat rostfritt stål. Mått 200 x 200 mm. Med praktiska hål för avrinning samt uttag för att hänga rakhyvel och en krok för upphängning.

För högupplöst bild, gå in på länken nedan.

Bilden får användas fritt så länge det anges att den kommer från Smedbo AB, www.smedbo.se