Nya säljare Sodexo Meetings

Sodexo Meetings driver ett 15-tal hotell- och mötesanläggningar runt om i Sverige. I Stockholms regionen har man under hösten förstärkt teamet med ett par nya medarbetare.

Jakob Axel-Nilsson är säljare för citymötesplatserna i Stockholm, Ann Samuelsson är säljare för det nyrenoverade Skytteholm på Ekerö och Sara Örneblad som säljare för det välkända Nynäs Havsbad i Nynäshamn. Alla tre har lång erfarenhet från välkända konferensanläggningar och restauranger sedan tidigare.

– Jag är stolt och glad över att ha lyckats rekrytera dessa medarbetare och ser framemot alla de nya kunder som teamet kommer att träffa för att erbjuda våra attraktiva mötesplatser i städerna och vackra guldkorn i natursköna lägen, säger Jörgen Tingsberg försäljnings- och marknadschef på Sodexo Meetings.

Vill du som konferensbokare få en visning av någon eller några av hotell- & mötesplatser, antingen själv eller tillsammans med en kollega är du välkommen att kontakta våra nya medarbetare.

Jakob når du på 08-5788 3429 eller jakob.axelnilsson@sodexo.com

Sara når du på 08-5788 3430 eller sara.orneblad@sodexo.com

Ann når du på 08-5788 3008 eller ann.samuelsson@sodexo.com

Läs vad tidningen Kick-off skriver om oss. http://www.kick-off.se/artikel/sodexo-meetings-forstarker/4982