Påskäggsjakten fortsätter efter stor efterfrågan 2018

Pressmeddelande   •   Mar 22, 2019 16:53 CET

Påskägg som gömdes, och hittades

Södertälje Centrumförening har gömt ägg i centrum två år tidigare och det har vuxit för varje år. 2019 kommer det därför att utökas till 100 st ägg som göms i centrum under två tillfällen på skärtorsdagen den 18 april, klockan 12 och 15.

"Det var ett högt tryck på påskäggen förra året så vi tror det är en uppskattad aktivitet. Dock har vi gjort om upplägget på påskäggsjakten i år för att minimera fusk och dylikt så flera kan uppskatta påskäggsjakten och få en riktigt fin påskdag i centrum", säger Lena Raattamaa, event- och marknadskoordinator på Södertälje Centrumförening.

Ledtrådar inför påskäggsjakten kommer upp på Södertälje Centrums sociala medier i takt med att dagen närmar sig.

Kommentarer (0)

Kommentera