Dansk design intar...

Nyhet   •   Feb 19, 2017 22:57 CET

Det är dags för Sofacompany att inta Sveriges centrum för design och mode. Genom att slå upp portarna på Roslagsgatan 15 i centrala Stockholm ger dem ett stort spektra av människor möjligheten att sitta och känna på produkterna i showroomet innan beställning.

Sofacompany slår den 25e februari upp portarna till ett 520 kvm stort showroom fyllt utav dansk design. Från en gammal bilverkstad till rykande färsk design-lokal i skandinavisk anda. Där de olika produkterna visas upp i vacker miljö. Soffor, fåtöljer, puffar, soffbord, matbord, stolar och mycket mer. Större delen av sortimentet visas upp live, alla tygprover finns och de har hjälpsam personal på plats. Möjlighet att få hjälp med beställning av soffor och verktyget "Egen design" samt chans att köpa kuddar direkt på plats.

Öppningserbjudanden, goodiebags, utlottning, god stämning och framförallt doften av företagets glöd och kärlek till att "ge alla möjligheten att köpa god design", är vad som kännetecknar öppningshelgen och dess firande.
Öppet lör-sön 25/2 och 26/2 mellan klockan 10-17.

Preliminära öppetdagar - onsdag till söndag från vecka 9.

Roslagsgatan 15, Vasastan, Stockholm.

Kommentarer (0)