SoftOne ställer ut på Nordbygg 5-8 april

SoftOne ställer ut på Nordbygg 5-8 april

SoftOnes finns på plats på Nordbygg - mässan som ger dig ett säkert grepp om utvecklingen inom bygg-, VVS-och fastighetsbranschen.

Datum: 5-8 april 2016

Tid: Tisdag, onsdag och fredag 09:00-17:00, Torsdag 09:00-18:00

Plats: Stockholmsmässan, Stockholm, Mässvägen 1, Älvsjö

Monter: AG:22 (gallerian utanför VVS-området)

SoftOne för VVS-företag

SoftOne för vvs-företag SoftOne förenklar administrationen samt ger dig kontroll över dina projekt. Vår helhetslösning innehåller order, fakturering, projekt, lön och ekonomi. Självklart finns prishantering och EDI-koppling mot de flesta vvs-grossisterna. Vi har utvecklat lösningen tillsammans med vvs-företag vilket gett oss rätt funktionalitet för att du ska få ett så smidigt och effektivt arbetsflöde som möjligt.

SoftOne för VVS>

SoftOnes app för mobilorder>

Vi ser fram emot att träffa dig på mässan!

Mer information om Nordbygg Stockholm>

Sofie Samrell