Just nu lämnar vi 10% på DATRONs patenterade fräsverktyg 4-in-1

Just nu lämnar vi 10% på DATRONs patenterade fräsverktyg 4-in-1

Vi vill att fler skall få uppleva fördelarna med DATRONs patenterade fräsverktyg 4-in-1 så just nu lämnar vi 10% på dessa effektiva fräsverktyg.

DATRONs patenterade fräsverktyg 4-in-1 ger produktionen många fördelar som till exempel kortare bearbetningstider, sänkta verktygskostnader, mindre spindelslitage och utmärkt ytfinish på den bearbetade detaljen. Sammantaget bidrar detta till sänkta produktionskostnader.

DATRONs patenterade fräsverktyg  4-in-1 har både polerad spånkanal och polerat skär och finns i över 30 olika varianter. Hitta en passande variant här

Ladda gärna ner DATRONs CNC-Verktygskatalog.

Erbjudandet gäller under perioden 2020-03-03 - 2020-03-20.

Relaterat innehåll