Se CSKA Moskva, Shakhtar Donetsk och Dinamo Zagreb Live Från La Manga Club Football Centre

Pressmeddelande   •   Jan 22, 2016 14:13 CET

Norsk Toppfotboll och Springmedia har under playkanalen La Manga TV samlat samtliga matcher som spelas på La Manga Club Football Centre under perioden 24 januari till 21 mars. Hela åtta turneringar spelas både på ungdomslandslagsnivå och på europeisk elitnivå. Bland annat deltar lag som CSKA Moskva, Dinamo Zagreb och Shakhtar Donetsk i Copa X som inleds den 24 januari. Återigen kan fotbollsfans följa dessa spännande försäsongsmatcher på Solidtangos videoplattform.

- Det är fantastiskt kul att återigen få leverera plattformen som gör det möjligt för tusentals fans att följa dessa matcher, hälsar Johan Lundqvist, VD på Solidtango.

2015 sändes matcher från La Manga Club Football Centre på Solidtangos videpplattform med stor succé. I år är föväntnignarna att fler hittar till playkanalen för att njuta av högklassig fotboll även under vintertid. Samtliga matcher och livekalender finns på http://www.lamangatv.com/. Två prisalternativ erbjuds; köp en match för 89SEK eller VIP-paketet med tillgång till alla matcher för 249SEK.

Solidtango är en molnbaserad videoplattofrm som hjälper företag, föreningar och organisationer att sända TV via Internet i form av livesändningar och video. Bland kunderna finns finns alltifrån, föreningar, förbund, mediehus samt kommuner och företag som använder plattformen för såväl intern- som extern kommunikation.