Dags att boka resa för nästa vinter

Nu släpper Solresor charterresorna för vintersäsongen 2014/15.

Inför den stundande jul- och nyårsledigheten passar Solresor på att göra även nästa vintersäsong bokningsbar. På www.solresor.se ligger nu större delen av resorna inför nästa vinter uppe till försäljning.

-  Det kan tyckas tidigt att redan nu boka en resa för nästa vinter. Av erfarenhet vet vi dock att de som vill åka runt jul, nyår eller sportlov vill solsäkra redan nu för att få den resa man önskar, säger Pauline Berndtsson, informationschef på Solresor.

I Solresors vinterprogram finns charterresor till Oman, Förenade Arabemiraten, Gran Canaria, Fuerteventura, Teneriffa, Lanzarote samt Madeira och Azorerna. Solresors populära rundresor med såväl charter- som reguljärflyg läggs upp till försäljning i början av nästa år.