​Dubbelrelease för Petter idag - på dagen 20 år sedan han släppte sin debutplatta ”Mitt sjätte sinne”!

Petters 20-årsjubileum firas IDAG med dubbelrelease - ”9818” är ett nyskrivet album där texterna skildrar tillbakablickar och reflektioner kring resan och förändringarna inom Petter själv och samhället i stort under de 20 år som passerat OCH samtidigt släpps även en jubileumsutgåva av ”MITT SJÄTTE SINNE 20”, som innehåller 2 st nymastrade bildvinyler av originalutgåvan, samt 2 st instrumentalvinyler i exakt samma utförande (tidigare har de endast varit tillgängliga exklusivt för Petters liveshower).

Idag avrundar Petter även sitt mini-maraton av konserter på Mosebacketerassen!
Konserterna som startade i onsdags har speglat alla 20 åren uppdelat på fem kvällar och avslutas alltså ikväll med åren då allt började - 1998-2003.

Albumet "9818" och "Mitt sjätte sinne 20" släpps idag, den 26 augusti 2018.

Här lyssnar du på "9818"
Här finns din cd eller vinyl av "9818"
Här finns din jubiluemsutgåva av "Mitt sjätte sinne"

Följ Petter här:
Insta