Enzo Ingrosso släpper debutsingeln "Who Am I" feat. Conrad Sewell

Enzo Ingrosso släpper debutsingeln "Who Am I" feat. Conrad Sewell

LYSSNA: https://enzoingrosso.lnk.to/WhoAmI

Musik strömmar helt klart i ådrorna hos familjen Ingrosso. Efter att ha sett sin bror Sebastian bli en av världens största DJ’s som en del av återförenade Swedish House Maffia blev 16 åriga Enzo Ingrosso motiverad att satsa helhjärtat på sin dröm att göra musik. Hans debutsingel ”Who Am I” sätter honom på kartan som ett av de mest intressanta nya namnen inom dansvärlden. Med redan hypade DJ set på bland annat Miami Music Week i bagaget har Enzo redan tagit sina första steg dit. Och med en slående kunskap om produktion och popmusik har han alla de bästa förutsättningarna.

Musik har alltid funnits runtom mig och varit en stor del av mitt liv men det var för två år sedan jag började satsa ordentligt och kände att det var det här jag skulle göra. Min debutsingel ’Who Am I’ handlar om kärlek. Enbart kärlek. Det ska bli så fett att få visa upp den för hela världen! – Enzo Ingrosso.

Med sin explosiva debutsingel ”Who Am I” som släpps idag inleder Enzo starkt med en riktig sommarsmash. Låten gästas av australiensiska popstjärnan Conrad Sewell på sång (Kygo’s ”Firestone”).

FÖLJ ENZO: Instagram