​Justin Timberlake släpper “CAN’T STOP THE FEELING!” idag

​Justin Timberlake släpper “CAN’T STOP THE FEELING!” idag

Med nio Grammy- och fyra Emmy Awards-vinster i bagaget, släpper artisten och skådespelaren Justin Timberlake, nya låten “CAN’T STOP THE FEELING!” idag. “CAN’T STOP THE FEELING!” är skriven och producerad av Justin, Max Martin och Shellback och låten utgör första singeln från soundtracket till kommande Dreamworksfilmen TROLLS som har premiär i höst.

Exekutiv producent för soundtracket är Justin själv och med detta även creative director för filmmusiken. Soundtracket innehåller tre nyskrivna Justin-låtar framförda av honom själv och andra stjärnor.

Utöver dessa låtar tillkommer covers av hits som framförs av Icona Pop, Anna Kendrick, James Corden, Zooey Deschanel och Christopher Mintz-Plasse. Timberlake och Kendrick gör en cover av 1986-års hit “True Colors” då Justin har rollen som Branch i den kommande komedin- “a hilariously hardcore survivalist who hides his surprising true colors”.

Från skaparna av succéfilmen "Shrek " kommer TROLLS visa upp den färgstarka, underbara och glada trollvärlden, och de skojigt pessimistiska Bergens som bara är glada med Troll i sina magar.

Orginalmusik från Justin Timberlake och röster av Anna Kendrick, Justin Timberlake, Zooey Deschanel, Christopher Mintz-Plasse, Russell Brand, Jeffrey Tambor, Christine Baranski, James Corden, Kunal Nayyar, Ron Funches, Icona Pop, Quvenzhané Wallis, John Cleese och Gwen Stefani.

Filmen har premiär den 28 oktober i Sverige.

Lyssna på “CAN’T STOP THE FEELING!” https://lnk.to/JustinTimberlakeCSTF