​Marcus & Martinus etta på svenska albumlistan med ”Together”

​Marcus & Martinus etta på svenska albumlistan med ”Together”

Norska supertvillingarna Marcus & Martinus går direkt in på svenska albumlistans förstaplats med sitt nya album ”Together”. Albumet släpptes 4 november och innehåller 12 låtar på engelska. Det energiska och charmiga Marcus & Martinus-soundet kvarstår samtidigt som killarna tar ett kliv mot det elektroniska och dansanta.

Just nu är det extra bråda dagar för Marcus & Martinus – i morgon lördag gör killarna dubbla utsålda spelningar på Oslo Spektrum och den 9 december återvänder killarna till Stockholm för att gästa Idolfinalen i Ericsson Globe. Fredagen den 20 januari är det biopremiär för killarnas film ”Tillsammans mot drömmen” och lördagen den 11 februari står två utsålda Ericsson Globe på schemat. Fredagen den 10 mars återvänder tvillingbröderna till Göteborg för en konsert på Scandinavium.

Även denna fredagskväll innehåller Marcus & Martinus om man så önskar – killarna gästar nämligen Fredagkväll med Alex ikväll 19:35 i Barnkanalen.

Grattis till fina förstaplatsen på svenska albumlistan, Marcus & Martinus!

Lyssna på nya albumet "Together" här: https://lnk.to/MMTogether

www.marcusandmartinus.no

Marcus & Martinus på YouTube