aiFi på Hi-Fi Messen i Horten, Norge

aiFi imponerar på Hi-Fi Messen i Horten, Norge, lördag den 30 september och söndagen den 1 oktober.

Hi-Fi Messen är Norges största årliga Hi-Fi-mässa som i år går av stapeln lördagen den 30 september och söndagen den 1 oktober. Välkommen till Best Western Hotel i Horten och möt aiFi i BRYGGEN 215. Vi törs utlova en ljudupplevelse som du inte varit med om tidigare.

Läs mer om Hi-Fi Messen här: www.hifimessen.no

aiFi® är varumärket för ljudprodukter som använder artificiell intelligens för att möjliggöra modulär funktionalitet, där ett plus ett är fyra sagt med enkla ord.

Första aiFi® produkten är högtalaren Ai-1 som kombinerar prestandan från ett high-end system för hemmet med andra väsentliga egenskaper: systemet är smart, enkelt portabelt och helt unikt stackbart. Dessa egenskaper ger användaren ett helt flexibelt ljudsystem i alla lägen.

Företaget bakom varumärket aiFi® brandet är Sound Dimension AB. Företaget fokuserar på utveckling och produktion av avancerade ljudprodukter för den globala marknaden med branschkontor i Taiwan och i USA.

Alla produkter använder företagets egen Sound Dimension® technologi som återställer ljudets tre huvuddimensioner; Den Tonala Dimensionen som balanserar låga och höga toner med varandra. Den Dynamiska Dimensionen som gör ljudet fylligt vid alla lyssningsvolymer samt, Rymd Dimensionen som får ljud att gestalta sig väl utanför produkten i både bredd och djup.

Varumärkena aiFi® och Sound Dimension® varumärkena är registerade av Sound Dimension AB i USA, EU och andra utvalda juristriktioner.