Magasin South Lapland 2017

Nyhet   •   Nov 10, 2016 09:05 CET

Exempel på hur magasinet kan tänkas se ut.

Magasin South Lapland

Inför sommaren 2017 kommer ett nytt magasin om South Lapland. Magasinet innehåller 52 sidor och kommer att innehålla redaktionella artiklar, fakta och annonser. Uppdraget är tilldelat Chili Media, och de kommer att sköta större delen av arbetet. Vad det gäller innehållet kommer en arbetsgrupp att bildas för att ta fram idéer på artiklar och material.

Vi kommer att distribuera magasinen bland annat genom att skicka till alla stugägare i kommunerna, finnas på webben, vi kommer att ta med oss på event och säljresor och se till att de finns på alla turistbyråer.

Från och med nu kommer säljare från Chili Media att kontakta företag och erbjuda plats för annonsering i vårt magasin. Stilmässigt kommer magasinet vara i linje med Magasin Höga Kusten.

Magasinet kommer från och med sommaren 2017 att distribueras två gånger per år. Ett nummer för sommarsäsong och ett för vinter.

Hej. Jag tänker att det även borde finnas KULTUR som ämne. Det finns många duktiga kulturskapare i området som kan skapa intresse bland turisterna som kommer hit.

- Susan Lindström - 2016-11-10 11:52 CET