Österlen Spring Trail är nominerad i tävlingen Gyllene Hjulet

Österlen Spring Trail är nominerade i kategorin Årets lokala Rättighetsinnehavare i kommunikationstävlingen Gyllene Hjulet.

Den 26 april är det dags för den 21:e upplagan av Gyllene Hjulet – den nationella tävlingen som uppmärksammar och hyllar aktörer som på ett kreativt sätt nyttjat intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt. I år har 68 bidrag möjlighet att vinna. Österlen Spring Trail har chansen att kamma hem förstapriset i kategorin Årets lokala Rättighetsinnehavare som belönar projekt som på ett kreativt och nytänkande sätt har utvecklat kommersiella samarbeten på lokal nivå.

• PR, kommunikation

SES Sponsrings & Eventsverige är den branschorganisation som leder och utvecklar sponsrings- och eventindustrin. Organisationens syfte och målsättning är formulerade i affärsidén: att skapa förutsättningar för våra medlemmar att utveckla sin verksamhet/affär inom sponsring och event. Organisationen startades som föreningen 1986 och har idag över 340 medlemsföretag där alla expertiser av branschen finns representerade såsom köpare, rättighetsinnehavare, arenor, byråer samt konsulter och leverantörer. SES arrangerar varje år tävlingen och branschgalan Gyllene Hjulet.

Ulrika Molin

Victoria Jansson