Swedish Radio Supply söker säljare

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2013 10:20 CEST

Swedish Radio Supply AB befinner sig i en expansiv fas och söker därmed en självgående, relationsskapande och målinriktad säljare till vårt affärsområde business.

Arbetet innebär att utveckla företagets befintliga kunder genom ett långsiktigt affärsmannaskap samt hitta nya affärsmöjligheter inom regionen. Som säljare har man ett totaltansvar för regionens budget och utveckling. Stort fokus ligger på att informera, sälja företagets produkter och skapa långsiktiga relationer. Allt för att stärka banden mellan kunden och SRSAB. Primärt omfattar regionen södra Sverige. I rollen som säljare kommer du att tillhöra företagets sälj- och marknadsavdelning.

Du som söker ska ha någon eftergymnasial utbildning med inriktning mot marknad och försäljning samt några års erfarenhet av försäljning. Som person behöver du vara affärsmässig, teknikintresserad och driven. Vi lägger stor vikt vid att du är van att jobba i team.

För mer information om tjänsten eller för en komplett kravprofil kontakta Johhny Dahlquist, VD på 054-67 05 00. Din jobbansökan och CV skickar du via e-post till johnny.dahlquist@srsab.se. Din ansökan vill vi ha senaste den 28 juni 2013.

Swedish Radio Supply AB är ett ISO-certifierat företag inriktat på radiokommunikation. Vi är generalagent för Icom i Skandinavien och distributör av Sepura i Sverige. Vi är idag den största terminalleverantören till RAKEL-nätet med över 68 000 utlevererade terminaler. Bland våra kunder märks ex Polisen, Nationella Insatsstyrkan, Vägverket, Kriminalvården, Tullverket, SL, Försvarsmakten samt Landsting och Räddningstjänster över hela Sverige. SRSAB ingår i koncernen VHF Group.

Kommentarer (0)