Vad tycker Sveriges sjuksköterskor?

Vad tycker sjuksköterskorna? Vad vet de om ert företag? Har sjuksköterskorna lagt märke till vår kampanj? Kan sjuksköterskor tänka sig att göra, köpa eller läsa detta?

Nu lanserar vi möjligheten för bolag att göra undersökningar bland medlemmar och sjuksköterskor på Sveriges nätverk av Sjuksköterskor på www.SskWebben.se. Vi kan med fördel erbjuda målgrupper som kvinnor, sjuksköterskor och akademiker. Man kan även styra sin undersökning geografiskt eller mot åldersgrupp.

Vi kan garantera målgruppen pga att nätverket är kvalitetssäkrat mot Socialstyrelsens register över legitimerade sjuksköterskor HOSP. Samtliga medlemmar har vid regsitreringstillfället anget personnummer.

Kontakta oss på SskWebben.se om du har frågor kring undersökningar via info@sskwebben.se.

Presskontakt: Andreas Bader, VD andreas@sskwebben.se 070- 777 46 60

• enkäter