Stampen har betalat ut ackordslikviden

Stampen har betalat ut ackordslikviden

Samtliga fordringsägare till mediekoncernen Stampen har fått sina fordringar betalda enligt det ackord som röstades igenom under rekonstruktionen. Ackordslikviden var totalt cirka 250 miljoner kronor och betalades ut till cirka 1 500 fordringsägare.

För mer information, kontakta:

Martin Alsander, koncernchef Stampen

Stampen Media Group är en av Sveriges största mediekoncerner. Inom Stampen finns Stampen Media med flertalet stora mediehus samt bolag med starka positioner inom digitala medier, kommunikationstjänster och utomhusreklam. Inom Stampen finns också Nordens största tryckerikoncern V-TAB. www.stampen.com